Címkéim

ABC (5) advent (1) ajándék (28) album (4) állatok (4) American School of Needlework (1) angyal (5) anyák napja (2) Art Nouveau (2) Artesanato em PET (1) babzsák (2) beköszönés (2) bogár (1) Bridal Couture magazin (1) By Sam Hawkins (1) By Sue Cook (1) By Teresa Wentzler (1) By Terrece Beesley (1) Christmas Friends magazin (1) Cross My Heart Inc (1) Cross Stitch and Beading (1) Cross Stitch Australia (3) Cross Stitcher magazin (1) csibe (5) csillag (5) csizma (1) csomagolás (1) decoupage (3) design (1) diabetikus (1) díjak (5) Dimensions (2) DMC (1) download (15) drót (1) edényfogó (1) ELADÓ/RENDELHETŐ (10) esküvő (19) felirat (1) felvarró (5) filc (10) film (1) fonal (1) fonal átváltás (1) Fűszernövények (1) gépész (1) gépi hímzés (10) gomb (1) gondolatok... (1) gyerekeknek (8) gyerekszáj (1) gyerekszoba (4) gyermekekért (2) gyertya (1) gyöngy (3) gyöngyfűzés (1) gyöngyszövés (1) gyűrűpárna (4) hagyományok (3) harang (1) hímzés (15) Hírös Kötő Klub (1) hóember (6) hópehely (1) horgolás (5) hölgyek (4) húsvét (14) idézet (16) italok (2) járművek (5) játékok (21) Jeanette Crews Designs (1) Jill McDonald (1) Jill Oxton (4) kalendár (1) karácsony (32) karácsonyfa dísz (9) karikatúra (1) karkötő (3) katica (2) kávé (1) kendő (1) képek (27) képzés (1) keresztszemes (51) Keresztszemes magazin (1) kirándulás (6) kitűző (6) kokárda (1) konyha (2) könyvjelző (6) kötés-horgolás (16) kutya (1) lakberendezés (1) lepke (2) letöltés (19) lisztérzékenység (3) Looney Tunes (1) maci (1) macska (1) madarak (13) magasságmérő (1) mese (2) Mindennapok... (9) minta (39) mozdony (1) munkáim (48) naptár (2) Needle Treasures Borderlines (3) nosztalgia (1) növények (6) nyaklánc (1) nyár (2) nyuszi (6) OFF (5) órák (2) origami (4) ötletek (12) pályázat (1) papír (13) Parati guida de punto crochet (1) párna (3) páva (3) pénzkereset (1) PET palack (1) picasa (10) pingvin (1) quilling (4) recept (2) rénszarvas (1) Ross Originals (1) rózsa (4) ruha (4) sablon (1) sütemény (2) szalag (3) szalamandra (1) szaloncukor (1) szalvéta (1) szegély (1) szerelem (2) szilveszter (1) szitakötő (1) szív (2) születésnap (1) tábor (3) tájak (1) társasjáték (2) táska (5) teatasak (2) tél (1) télapó (5) tenger és part (1) termékminta (1) természetes anyagok (1) textil (2) The Gold Collection (2) Tina magazin (1) tojás (4) tojástartó (2) TOPP sorozat (1) Trabalhos em BARBANTE (1) Trabalhos em corche (1) Transformers (1) tutorial (3) Tündérek / Fairies (3) UB Design (1) újrahasznosítás (3) újság (13) üdvözlőlap (2) üveg (1) valentin nap (4) varrás (47) vers (5) vicc (1) videó (2) világnap (3) virág (19) zene (2) zenekar (1)

2011. október 24., hétfő

Horgolt minták

Csemegézzetek kedvetekre :)

forrás
forrás
forrás
forrás
Nos? Találtatok kincset? :)

15 megjegyzés:

Jutka írta...

Találtam!:)))
Kötött szegélymintáid nincsenek kéznél?

Unknown írta...

Találtam néhányat, nem tudom lesz-e benne majd neked tetsző. Holnapra felteszem neked őket ;)

Cicurka írta...

Mind tetszik! :)

Unknown írta...

Akkor fogd és vidd :) Én nagy lelkesedéssel gyűjtögetem őket, már csak érteni kellene hozzá, hogy hogy készül :D:D:D

Unknown írta...

Köszi szépen! Nagyon ügyi vagy!

Unknown írta...

Nagyon szívesen ;)

Rozy írta...

Letöltöttem, köszönöm. Most már csak meg kellene tanulni horgolni, ami tervbe van véve még ebben az évben :-)

Unknown írta...

Rozy! Ezzel én is így vagyok, még dolgozom az ügyön, hogy ilyesmiket tudjak kreálni :) Biztosan Neked is sikerült majd!

Közönöm, hogy az olvasóm lettél ;)

Anna írta...

Ez az oldal fantasztikus.Hálás vagyok a mintákért.

Unknown írta...

Köszönöm Anna :) Szeretettel látlak máskor is ;)

Unknown írta...

Most találtam ezt az oldalt teljesen véletlenül, de nagyon tetszik. Horgolok és hímzek elég sok mindent én is, és ezek a horgolt minták nagyon jól jönnek majd. Köszönöm, hogy megosztottad.
Üdvözlettel,
Tímea

Unknown írta...

Nagyon szívesen Timi! Használd őket és majd mutasd meg mi szépet készítettél :)
Szeretettel várlak máskor is ;)

mindentbele-eraniko írta...

Ez nagyon klassz kis gyűjtemény,köszi!!!

Unknown írta...

Most találtam rá az oldaladra, szegélymintát kerestem. Nagyon jó dolgokra találtam itt, nemcsak szegélymintákat. Igazi kincses bánya. Majd még nézelődöm itt, van még mit. Köszönet és további jó munkát! Üdv.: Margó

Unknown írta...

Kedves Margó! Köszönöm, hogy megnézted a blogot! Remélem sok kincsre lelsz, amit jó ideig gyűjtögettem :) Bár egy ideje sajnos nem tudtam foglalkozni vele - leköt a gyerkőc nevelés - de tervben van, hogy folytatódnak a bejegyzések :)