Címkéim

ABC (5) advent (1) ajándék (28) album (4) állatok (4) American School of Needlework (1) angyal (5) anyák napja (2) Art Nouveau (2) Artesanato em PET (1) babzsák (2) beköszönés (2) bogár (1) Bridal Couture magazin (1) By Sam Hawkins (1) By Sue Cook (1) By Teresa Wentzler (1) By Terrece Beesley (1) Christmas Friends magazin (1) Cross My Heart Inc (1) Cross Stitch and Beading (1) Cross Stitch Australia (3) Cross Stitcher magazin (1) csibe (5) csillag (5) csizma (1) csomagolás (1) decoupage (3) design (1) diabetikus (1) díjak (5) Dimensions (2) DMC (1) download (15) drót (1) edényfogó (1) ELADÓ/RENDELHETŐ (10) esküvő (19) felirat (1) felvarró (5) filc (10) film (1) fonal (1) fonal átváltás (1) Fűszernövények (1) gépész (1) gépi hímzés (10) gomb (1) gondolatok... (1) gyerekeknek (8) gyerekszáj (1) gyerekszoba (4) gyermekekért (2) gyertya (1) gyöngy (3) gyöngyfűzés (1) gyöngyszövés (1) gyűrűpárna (4) hagyományok (3) harang (1) hímzés (15) Hírös Kötő Klub (1) hóember (6) hópehely (1) horgolás (5) hölgyek (4) húsvét (14) idézet (16) italok (2) járművek (5) játékok (21) Jeanette Crews Designs (1) Jill McDonald (1) Jill Oxton (4) kalendár (1) karácsony (32) karácsonyfa dísz (9) karikatúra (1) karkötő (3) katica (2) kávé (1) kendő (1) képek (27) képzés (1) keresztszemes (51) Keresztszemes magazin (1) kirándulás (6) kitűző (6) kokárda (1) konyha (2) könyvjelző (6) kötés-horgolás (16) kutya (1) lakberendezés (1) lepke (2) letöltés (19) lisztérzékenység (3) Looney Tunes (1) maci (1) macska (1) madarak (13) magasságmérő (1) mese (2) Mindennapok... (9) minta (39) mozdony (1) munkáim (48) naptár (2) Needle Treasures Borderlines (3) nosztalgia (1) növények (6) nyaklánc (1) nyár (2) nyuszi (6) OFF (5) órák (2) origami (4) ötletek (12) pályázat (1) papír (13) Parati guida de punto crochet (1) párna (3) páva (3) pénzkereset (1) PET palack (1) picasa (10) pingvin (1) quilling (4) recept (2) rénszarvas (1) Ross Originals (1) rózsa (4) ruha (4) sablon (1) sütemény (2) szalag (3) szalamandra (1) szaloncukor (1) szalvéta (1) szegély (1) szerelem (2) szilveszter (1) szitakötő (1) szív (2) születésnap (1) tábor (3) tájak (1) társasjáték (2) táska (5) teatasak (2) tél (1) télapó (5) tenger és part (1) termékminta (1) természetes anyagok (1) textil (2) The Gold Collection (2) Tina magazin (1) tojás (4) tojástartó (2) TOPP sorozat (1) Trabalhos em BARBANTE (1) Trabalhos em corche (1) Transformers (1) tutorial (3) Tündérek / Fairies (3) UB Design (1) újrahasznosítás (3) újság (13) üdvözlőlap (2) üveg (1) valentin nap (4) varrás (47) vers (5) vicc (1) videó (2) világnap (3) virág (19) zene (2) zenekar (1)

2011. július 10., vasárnap

Játék nálam!!! :)

Nem is olyan régen KicsiKatónál jelentkeztem, hogy írjon nekem is egy kis reklámot, ajánlót a blogomról, amin csupa kedves szót kaptam tőle, illetve koránál fogva "ovis" jelző került a blogomra :)
Azonban örömmel jelenthetem be, hogy a blog már legalább középsős az óvodában, hiszen átléptem az
5.000 látogatószámot :)
Köszönöm mindenkinek, hogy olvastok, látogattok, és kommenteltek nálam!!! :) Gyertek továbbra is!!! :)

És most jön az örömhír:
Meghirdetem a blog 1. játékát :)




  
A jelentkezési határidő, ami a képen is látható: augusztus 15. 24:00

És hogy mit is lehet nyerni? : Ezt a lila tulipános könyvjelzőt!!! :)
(kétféle lilából készült, közelről kicsit cirmos :) )



Ehhez mindössze annyit kell tenned, hogy:
- legyél az olvasóm
- hagyj itt egy kommentet az elérhetőségeddel együtt
- hirdesd meg a blogodon a játékomat (ha nincs blogod, nem baj)
- írd meg kinek az oldalán olvastál a játékról (ha volt ilyen)

És egy kis plussz:
Annak, aki a legtöbb olvasót hozza az oldalamra, ajándékban részesül :)

Tehát... ki szeretne ajándékot???? ;)


* A képek szabadon vihetőek! ;)

29 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Ééééén jelentkezek, máris meghirdetem!:)

(és ez már szerintem megüti a nagycsoportos szintet is!;)

Monika írta...

Én is jelentkezem.Naná,hiszen olyan szépet hímeztél!:)
És megyek közhírré tétetem.:)
KicsiKatónál olvastam a játékodról.:)

Emma írta...

Nagyon szép! Imádom a könyvjelzőket. :)
Szeretnék játszani. A blogom oldalsávjában hirdetem és KicsiKatónál olvastam a játékról.
Szép napot, Emma

l.móni írta...

Szia!
Nagyon szép könyvjelző:) Hátha én nyerem:)
KicsKatónál olvastam a játékodról.

Kata írta...

Szia!
Nagyon szép ez a könyvjelző!Jó lenne megnyerni!Meg is teszek érte mindent!Olvasód lettem,kommenteltem és most megyek haza a blogomba,kiteszlek az oldalsávba.Üdv Kata

http://varras-sutes-fozes.blogspot.com/

Ja,majdnem elfelejtettem:KicsiKatónál olvastam a játékodról.

Horváth Emerencia írta...

Gratulálok! Nagyon szép!Üdv:Enci.

Csíki mama írta...

Szia Zsuzsi!
Mammka blogjában olvastam a meghírdetett játékodról.
Szétnéztem nálad, szimpatikus lány vagy, a
http://csikimamakincsei.blogspot.com/
blog oldalamra tettelek fel...

Lynd írta...

Szia!
KicsKatónál olvastam a játékodról
e-mail: natasa-@freemail.hu
Szép napot mindenkinek!

Erika írta...

Én is jelentkeznék a játékra!!
Én KicsiKatónál értesültem erről játékról!! Nagyon szép ez a könyvjelző!

viragos72@freemail.hu

És természetesen a blogomban is meghirdetem a játékot!!

micuska írta...

Katónál láttam meg a felhívást, olvasód lettem , és tudod hogyan érsz el;-)
Szívesen gyűjtenék tőled Xszemeseket magáncélra.

Monica írta...

Jöttem, kitettelek. Gyönyörű a könyvjelző!

Susu írta...

Én sem maradhatok le. :)

Napsugárkisasszony írta...

Szia!Én is szeretnék jelentkezni!:)
Én Monica-ra hivatkozom!:)

Ronilla írta...

Szija ...
Szeretném a könyvjelződet
monica-nál láttalak kitéve :D szóval énis rá hivatkoznék:D

Unknown írta...

Köszönöm lányok, hogy ennyire lelkesek vagytok!!!! :) Ilyenkor én is teljesen fellelkesülök :D

Petra írta...

szia:)
feminine punch-nál láttam kirakva a játékot és szeretnék jelentkezni :)

Pálfalvi Zsuzsa írta...

Szia! Monicától jövök, itt hirdetlek zsuzsihobby.blogspot.com

Ancsa írta...

Szia!

A Minden lében 4 kanálnál olvastam a hozzászólásod, így jutottam el hozzád.

Igyekszünk mi is kreatívkodni a 3 éves lányommal, szójárásával élve kinevezünk vmit vminek:) Ma pl. egy elhasználódott kispárna volt a hajó, két PET palack oldalt az evező...Sajnos, igaziakká nem sikerült őket átalakítanom, mert a 4 hónapos kistesója megakadályozott benne, jönnek a fogacskák. De talán később lesz rá alkalmam.
Hihetetlen,hogy egy gyereknek mekkora fantáziája van, nap, mint nap rácsodálkozom!

αηιтα írta...

szia:)
feminine punch-nál láttam kirakva a játékot és szeretnék jelentkezni :) anita néven követlek. fodanita1248@gmail.com

erikastyle írta...

Gratulálok! és jönnék én is játszani! Imádok olvasni és még nincs ilyen csodálatos könyvjelzőm! De szeretném ha lenne! :))))
Szia! Erika

Ányi írta...

Szia! KicsiKatótól keveredtem ide és szeretnék jelentkezni a játékodra! Kiteszlek a blogom oldalsávjába a dátummal együtt. Köszönöm a lehetőséget!
anyecs.blogspot.com

Unknown írta...

Örülök, hogy ti is itt vagytok :) Köszönöm, hogy játszotok velem :D

Molnár Erzsébet - Pömi írta...

Szia!
http://bicone-fusing.blogspot.com/2011/06/jatek-jatek-jatek.html - oldalán olvastam a játékodról! :)

Szeretnék jelentkezni, gratulálok az 5000 főhöz!! :)

http://pomigyongyszemei.blogshop.com

Anik írta...

szia! Szeretnék Nálad (is) játszani!!!
Én Ányi-n keresztül találtam Rád, nagyon tetszik a blogod!!!!

Vegazus írta...

Gratulálok az 5000-es látogatottsághoz! (Sőt, azóta már 6400.) Én Monica oldalán (http://bicone-fusing.blogspot.com) láttam meg a játékodat, amire ezúton szeretnék jelentkezni. A blogom oldalsávjába én is kitettem. http://vegazus.blogspot.com

anett88 írta...

Szia!

Én is jelentkezem a játékra. Itt olvastam róla.

A blogomba meg is hirdettem a játékot :)
(http://anett-gobelin.blogspot.com/)

lapappilon írta...

szia!
én is itt vagyok!
csodaszép könyvjelző!
játékodat hirdetem...
hű, h hogyan is jutottam ide, nem is tudom....sokszor csak úgy olvasgatok blogokat, kattintgatok egyik helyről a másikra, s ahol valami megragad könyvjelzőzöm...:-D
lapappilon.blogspot com
lapappilon@gmail.com
minden jót
Éva

Petra írta...

szia:)
én is jelentkeztem a nyereményjátékra,de holnap elutazom és net közelbe csak hétfőn kerülök, ezért ha nyernék és félre raknád a nyereményt azt nagyon megköszönném! :)

Unknown írta...

Sziasztok Lányok!

A sorsolás megtörtént, a nyertes címét várom e-mailben ;) Gratulálok!!!

Játszatok velem legközelebb is!!! :)