Címkéim

ABC (5) advent (1) ajándék (28) album (4) állatok (4) American School of Needlework (1) angyal (5) anyák napja (2) Art Nouveau (2) Artesanato em PET (1) babzsák (2) beköszönés (2) bogár (1) Bridal Couture magazin (1) By Sam Hawkins (1) By Sue Cook (1) By Teresa Wentzler (1) By Terrece Beesley (1) Christmas Friends magazin (1) Cross My Heart Inc (1) Cross Stitch and Beading (1) Cross Stitch Australia (3) Cross Stitcher magazin (1) csibe (5) csillag (5) csizma (1) csomagolás (1) decoupage (3) design (1) diabetikus (1) díjak (5) Dimensions (2) DMC (1) download (15) drót (1) edényfogó (1) ELADÓ/RENDELHETŐ (10) esküvő (19) felirat (1) felvarró (5) filc (10) film (1) fonal (1) fonal átváltás (1) Fűszernövények (1) gépész (1) gépi hímzés (10) gomb (1) gondolatok... (1) gyerekeknek (8) gyerekszáj (1) gyerekszoba (4) gyermekekért (2) gyertya (1) gyöngy (3) gyöngyfűzés (1) gyöngyszövés (1) gyűrűpárna (4) hagyományok (3) harang (1) hímzés (15) Hírös Kötő Klub (1) hóember (6) hópehely (1) horgolás (5) hölgyek (4) húsvét (14) idézet (16) italok (2) járművek (5) játékok (21) Jeanette Crews Designs (1) Jill McDonald (1) Jill Oxton (4) kalendár (1) karácsony (32) karácsonyfa dísz (9) karikatúra (1) karkötő (3) katica (2) kávé (1) kendő (1) képek (27) képzés (1) keresztszemes (51) Keresztszemes magazin (1) kirándulás (6) kitűző (6) kokárda (1) konyha (2) könyvjelző (6) kötés-horgolás (16) kutya (1) lakberendezés (1) lepke (2) letöltés (19) lisztérzékenység (3) Looney Tunes (1) maci (1) macska (1) madarak (13) magasságmérő (1) mese (2) Mindennapok... (9) minta (39) mozdony (1) munkáim (48) naptár (2) Needle Treasures Borderlines (3) nosztalgia (1) növények (6) nyaklánc (1) nyár (2) nyuszi (6) OFF (5) órák (2) origami (4) ötletek (12) pályázat (1) papír (13) Parati guida de punto crochet (1) párna (3) páva (3) pénzkereset (1) PET palack (1) picasa (10) pingvin (1) quilling (4) recept (2) rénszarvas (1) Ross Originals (1) rózsa (4) ruha (4) sablon (1) sütemény (2) szalag (3) szalamandra (1) szaloncukor (1) szalvéta (1) szegély (1) szerelem (2) szilveszter (1) szitakötő (1) szív (2) születésnap (1) tábor (3) tájak (1) társasjáték (2) táska (5) teatasak (2) tél (1) télapó (5) tenger és part (1) termékminta (1) természetes anyagok (1) textil (2) The Gold Collection (2) Tina magazin (1) tojás (4) tojástartó (2) TOPP sorozat (1) Trabalhos em BARBANTE (1) Trabalhos em corche (1) Transformers (1) tutorial (3) Tündérek / Fairies (3) UB Design (1) újrahasznosítás (3) újság (13) üdvözlőlap (2) üveg (1) valentin nap (4) varrás (47) vers (5) vicc (1) videó (2) világnap (3) virág (19) zene (2) zenekar (1)

2012. február 2., csütörtök

Boldogságos vasárnap!

Tudom, hogy most már csütörtök van és hol van már az a bizonyos vasárnap, de sajnos csak most jutottam odáig, hogy örömmel, csupa szívvel emlékezzek meg róla :)
Történt ugyanis, hogy mint már mondtam a kecskeméti Hírös Kötő Klub lelkes tagja vagyok, akikkel karácsonyi húzást tartottunk. Utóajándékozásra sikerült a dolog, mert januárban bonthattunk csomagot, de azt hiszem ezt senki sem bánta! Sőt! Volt ott sok kacaj, várakozás, csodálkozás, ámuldozás, csupa öröm és természetesen meglepettség, hogy milyen csodálatos dolgokat készítettünk a másiknak! :)

Én Marcsi mamának készítettem, akit sajnos ezidáig nem ismerhettem személyesen, de úgy gondolom, hogy az én csekély tudásommal készült sálacska méltó helyre került! Ugye mivel most tanulgatom a kötés lépéseit, mindössze egy lusta kötéses sálacskára futotta, amihez egy szép barna fonalat választottam :)
Úgy gondolom, hogy ha nincs is benne semmi extra, örült neki és szeretettel hordani fogja. :)

Természetesen kép készült róla közelről is, de a kedvesemtől még nem kaptam meg... de ha egyszer addig nyaggatom, hogy nem bírja tovább, akkor jön is rögtön mutatóba!!! :)

Addig is kukkantsátok meg Marcsi mama kezei között :)


Természetesen azt sem hagyhatom szó nélkül, hogy én mit is kaptam ezen a nemes eseményen!!!
Mivel annyira csodálom a lányok kreálmányait, nagyon szerettem volna, ha egyszer nekem is lesz egy olyan szépségem, amit ők kisujjból, órák alatt megkötnek! És most eljött az én napon, de el ám!!!!

Kinga kapta a feladatot, hogy engem meglepjen, és hát valljuk be, olyannyira sikerült titkolóznia, hogy fogalmam sem volt róla, ő lesz az ajándékozó! És IGEN, természetesen gyönyörűségeset alkotott!!!!!



Forrás: Kinga blogja (sajnos az én képeim nem lettek ilyen szépek)

És lássátok azt a sok Tündért, akik a Klubot alkotják! Persze mindenki a kis ajándékában feszítve lelkesen :)

Állók: Vera, Marcsi mama, Kinga, Márti, KicsiKató, Kati, Marcsi, Melinda, Ildikó, Én és Gabi
Lent: Bea, Anett, Micuska

2 megjegyzés:

KicsiKató írta...

:))))) Azért a biztonság kedvéért: az az 'órák alatt' bizony még nekünk is akár 20-30 ám! :))))

Unknown írta...

A 20-30 még egy-két napot sem tesz ki, szóval csak igaz az irományom :P :D