Címkéim

ABC (5) advent (1) ajándék (28) album (4) állatok (4) American School of Needlework (1) angyal (5) anyák napja (2) Art Nouveau (2) Artesanato em PET (1) babzsák (2) beköszönés (2) bogár (1) Bridal Couture magazin (1) By Sam Hawkins (1) By Sue Cook (1) By Teresa Wentzler (1) By Terrece Beesley (1) Christmas Friends magazin (1) Cross My Heart Inc (1) Cross Stitch and Beading (1) Cross Stitch Australia (3) Cross Stitcher magazin (1) csibe (5) csillag (5) csizma (1) csomagolás (1) decoupage (3) design (1) diabetikus (1) díjak (5) Dimensions (2) DMC (1) download (15) drót (1) edényfogó (1) ELADÓ/RENDELHETŐ (10) esküvő (19) felirat (1) felvarró (5) filc (10) film (1) fonal (1) fonal átváltás (1) Fűszernövények (1) gépész (1) gépi hímzés (10) gomb (1) gondolatok... (1) gyerekeknek (8) gyerekszáj (1) gyerekszoba (4) gyermekekért (2) gyertya (1) gyöngy (3) gyöngyfűzés (1) gyöngyszövés (1) gyűrűpárna (4) hagyományok (3) harang (1) hímzés (15) Hírös Kötő Klub (1) hóember (6) hópehely (1) horgolás (5) hölgyek (4) húsvét (14) idézet (16) italok (2) járművek (5) játékok (21) Jeanette Crews Designs (1) Jill McDonald (1) Jill Oxton (4) kalendár (1) karácsony (32) karácsonyfa dísz (9) karikatúra (1) karkötő (3) katica (2) kávé (1) kendő (1) képek (27) képzés (1) keresztszemes (51) Keresztszemes magazin (1) kirándulás (6) kitűző (6) kokárda (1) konyha (2) könyvjelző (6) kötés-horgolás (16) kutya (1) lakberendezés (1) lepke (2) letöltés (19) lisztérzékenység (3) Looney Tunes (1) maci (1) macska (1) madarak (13) magasságmérő (1) mese (2) Mindennapok... (9) minta (39) mozdony (1) munkáim (48) naptár (2) Needle Treasures Borderlines (3) nosztalgia (1) növények (6) nyaklánc (1) nyár (2) nyuszi (6) OFF (5) órák (2) origami (4) ötletek (12) pályázat (1) papír (13) Parati guida de punto crochet (1) párna (3) páva (3) pénzkereset (1) PET palack (1) picasa (10) pingvin (1) quilling (4) recept (2) rénszarvas (1) Ross Originals (1) rózsa (4) ruha (4) sablon (1) sütemény (2) szalag (3) szalamandra (1) szaloncukor (1) szalvéta (1) szegély (1) szerelem (2) szilveszter (1) szitakötő (1) szív (2) születésnap (1) tábor (3) tájak (1) társasjáték (2) táska (5) teatasak (2) tél (1) télapó (5) tenger és part (1) termékminta (1) természetes anyagok (1) textil (2) The Gold Collection (2) Tina magazin (1) tojás (4) tojástartó (2) TOPP sorozat (1) Trabalhos em BARBANTE (1) Trabalhos em corche (1) Transformers (1) tutorial (3) Tündérek / Fairies (3) UB Design (1) újrahasznosítás (3) újság (13) üdvözlőlap (2) üveg (1) valentin nap (4) varrás (47) vers (5) vicc (1) videó (2) világnap (3) virág (19) zene (2) zenekar (1)

2012. július 5., csütörtök

3 hétvége eseménye... 3. rész

Amint már az előbbiekben olvashattátok, elég mozgalmas, kirándulós időszakomat éltem az utóbbi időben, azonban ez a hétvége kicsit másképpen sikerült, hiszen nagy feladatot bíztak rám!
Már meséltem nektek, hogy az unokaöcsikém 2012.07.07-én nősülésre adja a fejét és arra kért, hogy készítsem el nekik is a gyűrűpárnájukat.
Sok kikötés nem volt, mindössze annyit kértek, hogy menjen az esküvő alap színéhez, a narancssárgához!
Tiszteletben tartva a kívánságukat úgy éreztem, hogy valami különlegeset szeretnék nekik készíteni, így nagy kutató munkát végeztem, aminek a végeredményével abszolút meg lettem elégedve!

Ugyanis, ha esküvő, akkor romantika, szerelem, virágok..

és hát mi is lehet a legkézenfekvőbb???

Természetesen a RÓZSA!

Találtam egy nagyon kedves mintát, eredetileg a készítője bordóra álmodta meg, de narancssárgaként is teljesen megállja a helyét! Vadásztam hozzá illő szalagot, megkaptam a menyasszonyi ruha varrásakor lehullott anyagvégeket és végül őt alkottam:

...és teljes egészében:


Mit szóltok? Örülni fognak neki? :)

4 megjegyzés:

erdoseva55 írta...

Nagyon szép lett! Én biztos örülnék, :)
Romantikus, kedves, rózsás, nem is kell ennél több!:)
Sok boldogságot az ifjú párnak!:)

Maminti, a kicsi zöld tündér írta...

Ez nagyon szééép! Én tutira elolvadnék tőle!!
Szuper ügyes vagy!!!
Szeretem a sárga rózsát, főiskolás koromban azt kértem különleges alkalmakra, mert akkor még alig lehetett kapni és így nagy megtiszteltetés volt számomra, hogy miattam keresgéltek sárga rózsát...
Szeretettel: Maminti, a kicsi zöld tündér

micuska írta...

Hát, hogy a viharba ne! Ezzel a színnel a férfiasság is benne van (nekem)

Unknown írta...

Köszönöm, hogy írtatok nekem lányok!!! Örülök, hogy elnyerte a tetszéseteket :)